.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گام های موثر ایساکو در راه توسعه
یک نماینده مجلس گفت: مدیرعامل شرکت ایساکو ، اصول علمي مديريت ؛ تلفيق تجربيات گذشته و نگاه به آينده را در سيستم كاري خود لحاظ كرده است و اميد داريم با حمايت دولت و مجلس انتظارات و اهداف پيشرو ايساكو تحقق پيدا كند...
گام های موثر ایساکو در راه توسعه

بهمن اخوان، نماينده تفرش و عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به سابقه درخشان مديرعامل ايساكو گفت: مهندس بابائي افراد كارآمد و با تجربه در سطح مديريت را به كارگرفته و با بهره‌گيري از تجربيات مديران قديمي و استفاده از نيروهاي جوان در جهت توسعه شركت گام‌هاي موثري برداشته‌اند. مهندس بابائي اصول علمي مديريت ؛ تلفيق تجربيات گذشته و نگاه به آينده را در سيستم كاري خود لحاظ كرده است و اميد داريم با حمايت دولت و مجلس انتظارات و اهداف پيشرو ايساكو تحقق پيدا كند.

عضو كميسيون صنايع مجلس درباره وضعيت ايران خودرو گفت: مهندس نجم‌الدين در سايپا و در مدت حضورشان در ايران خودرو كارآمدي خودشان را ثابت كرده‌اند و زماني ايشان مي‌توانند شركت ايران خودرو را در سطح انتظارات برساند كه دغدغه اصلي اعضاء هئيت مديره همانند مديرعامل ايران خودرو پيشرفت صنعت و توليد باشد و و به نوعي به اين امر تعصب داشته باشند و با همفكري براي منافع ملي شركت برنامه‌ريزي كنند.

وي افزود: مطالبي كه در چند ماه اخير از ايران خودرو در جرايد درج شد ذهنيت منفي در بين مردم ايجاد كرده بود اما با توجه به گزارش‌هايي كه به كميسيون صنايع و معادن مجلس ارائه مي شود از زمان حضور مهندس نجم‌الدين تحولات بسيار خوبي را شاهد بوده‌ايم و دولت نيز بايد براي تدوام اين پيشرفت در بحث نقدينگي به شركت ايران خودرو توجه بيشتري داشته باشند.

اخوان وجود افراد دلسوز و كارامد در صنعت خودرو سازي را موهبتي براي پيشرفت اين صنعت دانست و گفت:‌از وزير صنايع درخواست دارم براي صنعت خودروسازي ايران؛ مديران و هئيت مديره، افراد با تجربه و دلسوز را منصوب كنند تا با به كار‌گيري نيروهاي ذبده و صنعت شناس، صنعت خودرو به جايگاه اصلي خود دست يابد.

نمايندگي هاي مجاز بايد فاصله خود را با مشتريان به حداقل برسانند

نمايندگان مجاز خدمات پس از فروش ايران خودرو در منطقه شمال تهران بعد از ديدار انجام شده در 26 استان ديگر در جلسه گفتگو با مهندس محمدرضا بابائي، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو و سرائي‌نيا، معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو و مديران شركت كردند و بر ارائه خدمات نوين به مشتريان و ارتقاء خدمات پس از فروش تاكيد نمودند.

در اين گفتگو كه با حضور 67 نماينده مجاز دفتر منطقه‌اي تهران شمال برگزار شد، نمايندگان با اعلام مشكلات مربوط به ارائه خدمات به مشتريان با برنامه‌هاي جديد ايساكو آشنا شدند.

مهندس بابائي دراين مراسم با برشمردن اهميت و جايگاه مشتري در ارتقاء جايگاه و ارزش برند شركت‌ها گفت: اگر چه خدمات قبل از فروش آغاز و در حين فروش جزء الزامات است ولي خدمات بعد از فروش است كه مي‌بايست ايرادات و مشكلات دو مرحله قبل را نيز مرتفع كند.

مديرعامل ايساكو با تشكر از مشتريان ايران خودرو به عنوان اصلي‌ترين سرمايه‌هاي اين شركت گفت: اگر چه در حال حاضر وضعيت خودروسازان در جهان مناسب نيست ولي وفاداري مشتريان سبب ماندگاري مي‌شود اين وفاداري مشتريان باعث رشد 14 درصدي در ميزان فروش خودرو و افزايش 22 درصدي ارائه خدمات پس از فروش شده است ما اعتقاد داريم كه نمايندگي‌هاي مجاز به عنوان شركائي كه ارائه دهنده خدمات به مشتريان مي باشند بايد به خوبي نيازهاي مشتريان را شناسايي و پيشنهادات و انتقادات آنها را دريافت و به واحدهاي‌ مربوطه در شركت ايساكو و ايران خودرو انتقال دهند.

ايشان با اشاره به اينكه در منطقه شمال تهران براي راه اندازي نمايندگي نياز به سرمايه گذاري زيادي وجود دارد و به همين دليل تعداد كمي متقاضي نمايندگي در اين قسمت تهران مي باشند گفت : بايد نمايندگان اين منطقه با توجه و دقت زياد به امور مشتريان بپردازند تا علاوه بر سودآوري شكاف بين نماينده مجاز و مشتري به حداقل برسدكه در اين صورت نارضايتي از بين مي‌رود البته بايد توجه داشت كه در ساخت قطعات بايد نگاه كيفي بر نگاه كمي فايق آييد و از نظر كيفي بايد انتظارات خود را بر پايه انتظارات مشتريان قرار دهيم تا آنچه نياز بازار است توليد و عرضه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.